אבני חודש ינואר פברואר - מזל דלי

מזל דלי משוייך ליסוד האוויר, ושואף לנתינה בתדר אנרגטי אינסופי. הדליים שואפים להתרוממות הנפש, מחוברים ישירות לצינורות קוסמיים ולאידיאלים נשגבים. מבינים שהיקום צריך לחבר בין הקצוות, מבינים שהעולם בנוי ממעגלים. הדליים חברותיים ובעלי רצון לתרום לחברה ולאנושות כולה. מקוריים, וללא דעות קדומות, הם אוהבים את כל הבריות וקשה להם להבין איך אפשר לאהוב רק אחד.
לכל חודש ולכל מזל בגלגל המזלות ישנו אבנים המומלצות לענידה.
האבנים המומלצות לילידות ינואר פברואר ולמזל דלי הן אמטיסט, אקוומרין וגרנט.

האמטיסט
נחשבת לאבן ריפוי עוצמתית ביותר. היא בעלת השפעה מרגיעה וממקדת ועוזרת להתחבר במהירות ובקלות למצבי מדיטציה גבוהים ולהישאר בהם לאורך זמן. מצוינת לחיזוק היכולות הטלפתיות וחיבור לאינטואיציה, מעודדת מודעות רוחנית גבוהה, ומקושרת לצ'קרה של העין השלישית. 
קליק למאמר המלא על אמטיסט >>

אקוומרין
הקדמונים האמינו כי האקוומרין סימלה את רוח התקווה וההבטחה לעתיד טוב יותר, בנוסף לאהבה נצחית וגבורה. בימי הביניים האמינו שאבן זו מסייעת לראיית הנולד ולטיפול בבעיות עיניים. צבעה הפך אותה לסמל האושר והנעורים, והיא אף שימשה כקמע נגד תאונות. האקוומרין היתה ידועה גם כ”אבן חיי הנצח”, ולפיכך נחשבה לאבן המביאה מזל לבעליה. היו שסברו כי היא משפרת את כושר ההבעה ומרגיעה את אזור הגרון והעיניים.
במסורת היהודית מזוהה האבן עם אבן התרשיש, אחת מאבני החושן של הכהן הגדול. על פי מדרש תלפיות (ספרו של רבי אליהו הכהן מהמאה ה-17-18 שחי באיזמיר, תורכיה) אבן זו התברכה בסגולות שונות, ובהן ריפוי קוצר נשימה ותרומה לבינה.

 

הגרנט
מזכירה בצבעה את גרגירי הרימון, מסמלת התמדה ומחזקת התחייבות ודבקות כלפי מטרה מסויימת. המצרים האמינו שהאבן היא סמל לחיים ואילו בימי הביניים היא שימשה כתרופה לטיפול במחלות.
אבן הגרנט מעניקה כוחות חזקים לאדם העונד אותה ומעצימה תכונות כגון כוח נפשי והתמדה. הגרנט ידועה כאבן עוצמתית התורמת בעיצוב האישיות והנפש של האדם. 

השארת תגובה

כל התגובות עוברות לאישור לפני פרסומן