האם אפשר להתקלח עם זה?

אחד הדברים החשובים שאני רוצה להעביר ללקוחות שלי זה איך לשמור על התכשיטים ולהמשיך ליהנות מהם למשך שנים.
מבחר התכשיטים באתר שלי נע בין תכשיטי כסף 925, תכשיטי זהב ותכשיטים מצופים ציפוי זהב איכותי,
כל סוג מתנהג אחרת בתנאים כאלה ואחרים ואני כותבת לכן כאן מדריך פשוט שיעשה לכן סדר.

אז לגבי מקלחות –

תכשיטים מצופים זהב –
לתכשיטים שלנו יש ציפוי איכותי עם אחריות לשנה. אפשר להתקלח עם התכשיטים שלנו, אבל לפני חפיפה אנחנו ממליצים להסיר. כדאי לשים לב שהתכשיטים לא נשארים בחדר האמבטיה לאורך זמן.


תכשיטי כסף –
אין בעיה להתקלח עם תכשיטי כסף, אבל, לאורך זמן עלולות להצטבר שאריות של סבון ושמפו בחריצים שעל התכשיט או מתחת לאבנים משובצות ולעמעם מעט את הברק הטבעי של המתכת ולכן תמיד יהיה צורך לנקות את התכשיטים פעם בכמה חודשים.

תכשיטי זהב –
גם תכשיטי זהב עמידים למקלחות ובדומה לתכשיטי כסף, חשוב לתחזק ולהחזיר את הברק הטבעי על ידי ניקוי התכשיטים באופן תקופתי פעם בכמה חודשים.

ומה לגבי קרמים, בשמים, שמנים ואיפור –

תכשיטים מצופים זהב -
קרמים ותכשירים מהסוג הזה עלולים להכיל גופרית, ציפוי הזהב לא אוהב גופרית ולכן רצוי להשתמש בקרמים לפני שעונדים את התכשיטים. בשמים גם עלולים לפגוע בברק ולכן חשוב להתבשם על העור או על הבגד ולהשתדל לא להתיז ישירות על התכשיט, כנ"ל לגבי שמנים ואיפור, הכלל החשוב הוא לענוד את התכשיטים אחרי שסיימת להשתמש בתכשירים.

תכשיטי זהב וכסף –
תכשיטי זהב וכסף יותר עמידים לתכשירים אבל גם אותם מומלץ לענוד אחרי השימוש.

אבני חן –
אם התכשיטים שלך משובצים באבני חן, מומלץ לענוד אחרי השימוש בתכשירים, אבני חן מסוגים שונים עלולות לאבד את הברק הטבעי בחשיפה לתכשירים.

אז אחרי ששמרנו על כללי הענידה, מה לגבי אחסון? –

תכשיטים מצופים זהב -
מומלץ לאחסן כל תכשיט בקופסא או משלו או אם כמה תכשיטים ביחד אז שלא יתחככו אחד בשני. כדאי שהקופסא תהיה עשויה מקרטון ללא צבע, קופסאות צבעוניות עשויות להכיל גופרית שעלול לפגוע בציפוי.

תכשיטי כסף -
את תכשיטי הכסף רצוי לשמור בנפרד מתכשיטים אחרים כדי להימנע משריטות ומחומרים אחרים שעלולים לגרות להתחמצנות של הכסף. מומלץ לאחסן את התכשיטים בשקית סגורה, בשקית ואקום המונעת מגע עם האוויר ולא בקופסת הקרטון. אם תכשיט הכסף משחיר, אל דאגה, מטלית לניקוי תכשיטים תחזיר אותו למצבו המקורי והמבריק.

תכשיטי זהב -
אחסנה של תכשיטי הכסף תקפים גם לגבי תכשיטי הזהב, חשוב מאוד לא לאחסן בשקית סגורה תכשיטי זהב ותכשיטי כסף ביחד, תכשיט הכסף עלול לגרום לחמצון והשחרה של תכשיטי הזהב.

ים ובריכה -

כל סוגי התכשיטים, מצופים זהב או לא, יעדיפו להישאר במקום בטוח בזמן שאת נהנית בקיץ בבריכה ובים.
הכלור שבמי הבריכה עלול לפגוע בכל סוגי התכשיטים ואבני החן, מי המלח בים גם עלולים לפגוע בציפויים ובברק הטבעי של תכשיטים.

השארת תגובה

כל התגובות עוברות לאישור לפני פרסומן